منتديات ,,, اسلامية,,, ثقافية ,,,ادبية,,, تاريخية,,,واجتماعية ,,,عامة
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 |||||||| العمى في قلبه هههههههههه |||||||||||||

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محبة الجنان
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى عدد الرسائل : 84
العمل/الترفيه : طالبة
اعلام الدول :
الهواية :
تاريخ التسجيل : 24/04/2009

مُساهمةموضوع: |||||||| العمى في قلبه هههههههههه |||||||||||||   السبت مايو 02, 2009 5:44 am

<BLOCKQUOTE>]
<BLOCKQUOTE>قالت البنت بابا في شاب ابن ناس ومافيهوش ولا عيب عايز يجي يخطبني

طبعآ وافق الاب

اجا الشاب وقعد مع الاب وكان في فمه لبانه قاله الاب انت عجبتني قوىوما فيكش ولا عيب

بس هل دى مناسبه تمضغ فيها لبانه؟

قاله بس ياعمي ضرورية بعد السيجارة قاله هو أنت بتدخن؟ قاله على خفيف مع كاس الويسكي

قاله وبتشرب كمان قاله احيانآ لما بلعب قمار قاله فين بقى بتلعب القمار؟ </BLOCKQUOTE>
قاله فى --------- مقهى عام
قاله ومن امتآ بتروح لمتل المقاهي دي؟؟قاله من وقت ما طلعت من االسجن قاله وليه دخلت السجن؟

قاله ضربت واحد بالسكينة ومات

]قلو وليه موِتته؟ قاله لاني طلبت ايد بنته وما وافقش

قاله الاب على بركة ألله يللا نقرا الفاتحة
</BLOCKQUOTE>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابن فلسطين
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر عدد الرسائل : 1656
العمر : 40
الموقع : مملكة العصماء
العمل/الترفيه : غير معروف
المزاج : غير محدد
مزاجي :
الهواية :
تاريخ التسجيل : 23/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: |||||||| العمى في قلبه هههههههههه |||||||||||||   الإثنين مايو 04, 2009 12:27 am

محبة الجنان


الحمد لله الذي عافانا

كل هذا وابن ناس وما فيهوش ولا عيب

كيف لو كان مش ابن ناس وفي عيوب

الله يستر شو راح يكون


تحياتي لكي

دمتي بود


ابن فلسطين

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://saly.ahlamontada.net/profile.forum?mode=register&agre
ابوفايد
عضو ذهبي
عضو ذهبي


ذكر عدد الرسائل : 628
العمل/الترفيه : الغربيه
اعلام الدول :
مزاجي :
المهنة :
الهواية :
تاريخ التسجيل : 25/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: |||||||| العمى في قلبه هههههههههه |||||||||||||   السبت مايو 09, 2009 6:00 am

الصراحه راجل جبان وي شاب شجاع دي الرجواله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
العناني
تالق وتميز
تالق وتميز


ذكر عدد الرسائل : 141
العمل/الترفيه : مراسل ومصور صحفي
المهنة :
الهواية :
تاريخ التسجيل : 11/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: |||||||| العمى في قلبه هههههههههه |||||||||||||   السبت مايو 09, 2009 9:17 am

ههههههههههههههههه
حلوه
فعلا العمى بقلبه
بس واضح يا اختي الكريمة
[color=green]محبة الجنان

انه هيه الي قلبها اعمى لتقدمه لابوها
وفعلا كما قال المثل الحب اعمى يقودة الجنون
اشكرك لرسم ضحكة كنت بحاجه لها اليوم
ودي قبل وردي
[/color
]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
|||||||| العمى في قلبه هههههههههه |||||||||||||
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مملكة العصماء :: المنتديات الترفيهية :: نكت وطرائف - وســع صدرك-
انتقل الى: